Veel gestelde vragen

  • Algemene informatie
  • Kan ik goederen in de winkel reserveren?- Bij Kringwinkel West kan men geen optie nemen op goederen. Wilt u zeker zijn dat het product van uw keuze nog in de winkel aanwezig is, bel misschien vooraf de winkel eens op. Wij reserveren ook geen goederen op aanvraag. Je kan wel regelmatig bellen om te vragen of de gewenste goederen op dat moment voorradig zijn.
  • Kan er over een prijs onderhandeld worden?- De aangeduide prijs is de vraagprijs en hierover wordt niet onderhandeld. Wel worden goederen die te lang in de winkel staan na verloop van tijd afgeprijsd: Na 4 weken worden de goederen aan de helft van de prijs verkocht. Klanten met een doorverwijsbrief van het OCMW kunnen hiermee een korting bekomen. Daarnaast zijn er het hele jaar door tal van acties waarbij extra kortingen worden gegeven.
  • Kan ik goederen terugbrengen na aankoop? Is er garantie?- Wij doen geen terugbetalingen op aangekochte goederen. Wij maken een uitzondering voor elektro. Voor elk gebrek dat zich manifesteert binnen de eerste maand na de levering of afhaling en waarvoor de garantie geldt, wordt het goed terugbetaald in de vorm van een tegoedbon. Bij twijfel of vermoeden van fraude heeft de Kringwinkel het recht om een terugbetaling te weigeren.
Cookies: Om u de best mogelijke ervaring te bieden, maakt deze site gebruik van cookies.
Als u Kringwinkelwest.be blijft gebruiken, betekent dit dat u akkoord gaat met ons gebruik van cookies. Als u meer wilt weten over de cookies die we gebruiken en hoe u uw instellingen kunt wijzigen, lees dan onze privacy policySluiten